Yüksel Yıldırım: ''Altınordu'yu Eleyeceğimizi Düşünüyorum.''


Yılport Samsunspor kulüp başkanı Robert Yüksel Yıldırım bugün katıldığı bir haber ajansına özel açıklamalarda bulundu.

İşte Yüksel Yıldırım'ın şampiyonluk ve Play-Off maçları hakkında hakkında flaş açıklamaları ;

Yüksel Yıldırım: '' Spor Toto 1.Lig yarı finalde Altınordu ile oynayacağız. 18 Mayıs'ta İzmir'de, 22 Mayıs'ta Samsun'da. Bu iki ayaklı yarı finalde biz daha öncede iki maçta da berabere kaldığımız Altınordu'yu, eleme yönünde konuşuyorum. Çünkü bizim için maçta önemli olan elemek, Altınordu'yu eleyeceğimizi düşünüyoruz bu sözü de ben oyuncularımdan dün akşam itibari ile aldım. Finalde 26 Mayıs'ta henüz nerede oynanacağını bilmiyoruz ama, İster Altay olsun ister İstanbulspor olsun bunlardan biriyle karşılaşacağız, burada da galip gelen taraf biz olmak istiyoruz çünkü biz takım içinde futbolcuların çoğunluğu şampiyonluk yaşamış futbolcular. Süper Lig'de şampiyon olan futbolcular var birinci ligde şampiyon olan futbolcular var, ikinci ligde olanlar var çok tecrübeli bir ekibimiz var bu arkadaşlar inanmış bu arkadaşlar tam bir takım ruhu içinde takımdaşlık ruhunda Play-Off maçlarına çıkacaklar. İnşallah yukarıda Allah bizim yaptığımız doğruları görecek emeğimiz karşılığı olan şampiyonluk kupasını bize verir diye düşünüyorum. Benim söyleyeceğim taraftarlarıma, bu ramazan bayramında rahat olsunlar, bize inansınlar biz şampiyon olacağız, inşallah bir aksiliğe uğramayız. Hiç bir şey garanti değil ama çokta  büyük konuşmak istemiyorum bir aksilik olup olamazsak da biz bunu telafi edecek bir güçteyiz, kulüp olarak hem de takım olarak, bu nedenle taraftarım rahat olsun bana güvensin ben ne olursa yapacağım bu takımı süper lige bu yıl çıkaracağım 3 maç sonra, olmazsa en yakın zamanda çıkaracağıma söz veriyorum çünkü ben hep başarıya inanmış başarı için çalışan bir iş insanı olarak şimdide kulüp başkanı olarak bunu yapacak gücümde var, artık tecrübemde var bilgimde var nasıl yapacağımı çok iyi öğrendim. Bu sene bu kirli futbol içinde şampiyonluk nasıl oluyor muşu öğrendikten sonra artık gelecekle ilgili bizde korku kalmadı. O nedenle bizde çok tecrübeli olduk bir yıl içinde belki 10 yılın tecrübesini gördük.'' 

Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski