Ertuğrul Sağlam: ''Süper Lig'e Çıkacağız Buna İnanıyorum.''

Ertuğrul Sağlam Yeni Açıklamalarda Bulundu 

Yılport Samsunspor teknik direktörü Ertuğrul Sağlam bugün gerçekleştirilen antrenmandan önce basın mensuplarına açıklamada bulundu

İşte Ertuğrul Sağlam'ın açıklamaları sizlerle;

Ertuğrul Sağlam: ''Altınordu ile oynadığımız ilk karşılaşmada uzatma dakikalarında kaçırdığımız penaltı ile belki de ikinci maç için kendimize avantaj sağlayacak skoru kaçırdık. Futbol ince çizgiler üzerinde gidip gelen bir oyun. Dolayısıyla maçı 1-1' e getirseydik bugün herkes mutlu, ikinci maç içinde bugün mutlu olduğumuzdan daha fazla mutlu olacaktık ama bu fırsatı değerlendiremedik. 

Maçtan sonrada konuştuğum gibi bizim takımımızın kalitesi, oyuncularımızın isteği, arzusu, karakteri bu skorun üstesinden gelebilecek bir seviyede. Çok fazla konuşmanın bence anlamı yok artık sözlerin kelimelerin bir şey ifade etmediği yerdeyiz ama şunu çok içten samimi bir şekilde söylemek istiyorum ki biraz önce oyuncularımıza da bunu çok açık ve net bir şekilde aktardım, ben önce bu oyuncu kardeşlerimizin Cumartesi akşamı çıkıp kendilerine yakışan mücadeleyi ortaya koyup, sonrasında ligin son 4 haftasında ortaya koyduğumuz iyi futbolu daha iyiye getirip, iyi mücadelenin yanına güzel futbolu ekleyecekler ve önce bizi finale çıkaracaklar sonrasında Çarşamba günü Süper Lig'e çıkacaklar buna yürekten inanıyorum. 

Takımımızda İlyas Kubilay Yavuz'un dizinde bir sakatlığı vardı o şuanda iyi durumda takımla antrenmana başladı, Tomane'yi de bugün takımla belli bir kısımda antrenmana alacağız, onun durumunu da gözlemleyeceğiz. Şunu açık yüreklilikle söylemek istiyorum ki cumartesi akşamı kim oynarsa oynasın sabaha da kim görev alırsa alsın, kenarda kim beklerse beklesin herkes birbirine destek olacak birbirine yardım edecek ve Allah'ın izni biz Altınordu'yu geçip finale adımızı yazdıracağız buna ben yürekten inanıyorum.''







Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski