Kaptan Yasin Öztekin: "Samsunspor taraftarının desteğine ihtiyacımız var."

Kariyerinde önemli takımlarda forma giyen Yasin Öztekin'in Samsunspor'da yükselen performansı dikkat çekiyor.

Yılport Samsunspor'un kaptanı deneyimli futbolcu Yasin Öztekin son zamanlarda gösterdiği yüksek performansla taraftarın gözüne girmeyi başardı.

Şu ana kadar çıktığı 6 maçta 4 gol ve 3 asistlik katkı sağlayan Yasin, takımın en skorer isimlerinden.

Bugün basın mensuplarına yaptığı açıklamada Samsunspor ile büyük hedeflerinin olduğunu dile getiren 34 yaşındaki tecrübeli oyuncu, açıklamalarında şu ifadeleri kullandı:

"6 maçta 4 gol 3 asist yaptım. Bu iyi ama daha iyi olabilirdi. Hedefim her maçta katkı yapmak. Hem kendimi geliştirip hem de takımımızı geliştirip daha iyi olmak istiyoruz. Aklımda direkt gol ya da asist krallığı yok ama her maçta gol atmak ve asist yapmak istiyorum. Buna açım. Her maça çıktığımda bunu kafamda canlandırıyorum. Her maçta gol ve asist yapma hedefim var. Bazen istediğimiz olmuyor. Taraftarlardan tek isteğim, her zaman arkamızda olsunlar. Tribünleri doldursunlar. Sezon öncesi evimizdeki 18 maçı da kazanabileceğimizi söylemiştim. 2 galibiyet ve 1 beraberlik aldık. Taraftarlarımız desteğini kesmesin. 1 maç kötü gittiğinde karamsar olmasınlar. Bu işi kazanmak ve insanları mutlu etmek için yapıyoruz. Stada gelip bizleri desteklemeye devam etsinler. Eğer şampiyon olmak istiyorsak taraftarlarımıza çok ihtiyacımız var. Süper Lig’de Samsunspor ile mücadele edip, kendi adımdan söz ettirmek istiyorum."
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski