Hasan Kılıç: "Beni ben yapan Samsunspor'dur."

Hasan Kılıç İlk Defa Açıklamalarda Bulundu 

Yılport Samsunspor'un transfer gündeminde yer alan Hasan Kılıç gazeteci Ahmet Çabuk'a transfer hakkında açıklamalarda bulundu.

Süper Lig'den de teklifler olduğunu dile getiren deneyimli orta saha oyuncusu, Samsunspor'dan haber beklediğini açıkladı.

İşte Hasan Kılıç'ın açıklamaları sizlerle;

Hasan Kılıç:” Ben Samsunspor’da oynamak isterim bir kuruş bile imza parası almam beni ben yapan takım Samsunspordur. Ben kendi adıma üzerime düşen görevi yaptım iki gün daha bekleyeceğim. Eğer olmazsa Süper Lig’den iki kulüp var görüştüğüm, haber bekliyorlar” şeklinde ilk defa açıklamalarda bulundu.

Bu sezon Süper Lig'e çıkan Adana Demirspor'da etkili performans sergileyen Hasan Kılıç'ın, Süper Lig ekiplerinin de radarında olduğu öğrenildi.
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski