Ertuğrul Sağlam: ''Finale Çıkacağımıza İnanıyorum.''


Ertuğrul Sağlam Maç Sonunda Açıklamalarda Bulundu 

Yılport Samsunspor'da Ertuğrul Sağlam, 1-1 biten Altınordu-Samsunspor Play-Off karşılaşması sonucu açıklamalarda bulundu.

İşte Samsunspor teknik direktörü Ertuğrul Sağlam'ın maç sonu açıklamaları;

Ertuğrul Sağlam: ''Mücadele aslında kötü olmadı, bu iki ayaklı maçlarda her iki takımda kontrollü oluyor bu kontrolde bazen oyunun keyfini kaçırıyor açıkçası bugün olduğu gibi. Aslında iş istediğimiz gibi gidiyordu bir duran top sonrasında yediğimiz gol, daha sonrasında tabi risk almaya da başladık, bir iki tane arkada açıkta verdik ön tarafta pozisyonda bulmaya başladık, sonrasında tabi rakip 10 kişi kaldıktan sonra biraz daha oyun formatımızı değiştirdik ve atakları biraz daha sıkılaştırdık, özellikle oyunu kenarlara alıp kenardan ceza sahasında içerisinde oyuncularımızı buluşturmaya çalıştık ve sonrasında o baskının sonucunda penaltıyı bulduk. Atsak bizim için çok iyi olacaktı, 1-1'lik sonuç buradan deplasmanda alınan iyi bir sonuç olacaktı 2. maç için, ama futbolda bu tür olaylar oluyor penaltılar kaçıyor goller kaçıyor. Sonuçta maçı belki 0-0 da bitirsek yine 2. maçta bir gol atmak zorunda olacaktık. Dolayısıyla yine Cumartesi günü ben bize turu getirecek skoru alacağımıza inanıyorum. Çünkü bizim takımın kalitesi bu skorun üstesinden gelebilecek düzeyde, fazlada zamanımız yok Cumartesi'ye kadar maça iyi hazırlanıp inşallah orada bizi finale çıkaracak hem mücadeleyi vereceğiz, hem oyun kalitesini ortaya koyacağız, hem de skoru alacağız. Ben oyuncularıma sonuna kadar inanıyorum ve güveniyorum. Biz finale çıkacağız inşallah.''

Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski